• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tips inför samlingslån tänkte söka på 350k

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
Helt jäkla sjukt.. jag ringde dom nu och dom säger dom gjort avslag på lånet! Jag frågar varför och dom kan inte svara på det! Fy fan vad besviken man blir!!!!
 

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
haha va? De är väl skyldiga att ge orsak, hade du fått fler bud?


jag frågade killen säkert 3 ggr varför och varför som inte hört av sig.. han kunde inte ge något bra svar! Eller något svar överhuvudtaget. ”Vi har väl kommit på efteråt att du inte uppfyller kraven”
Jag sa att det gör jag. Då sa han ”du har väl någon betalningsanmärkning då”, och nej det har jag inte!
Väldigt konstigt!

jag fick ett annat bud på samma summa men med mkt högre ränta, får snacka med advisa om det.
Jag som trodde allt var klart när man signerat och allt!
 
G

Gästen

Gäst
Poäng: 0
jag frågade killen säkert 3 ggr varför och varför som inte hört av sig.. han kunde inte ge något bra svar! Eller något svar överhuvudtaget. ”Vi har väl kommit på efteråt att du inte uppfyller kraven”
Jag sa att det gör jag. Då sa han ”du har väl någon betalningsanmärkning då”, och nej det har jag inte!
Väldigt konstigt!

jag fick ett annat bud på samma summa men med mkt högre ränta, får snacka med advisa om det.
Jag som trodde allt var klart när man signerat och allt!

ja det lät ju helt sjukt..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Sjukt märkligt.
 

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
Verkligen! Varför gör bankerna såhär egentligen? Någon som varit med om samma sak? Alltså varför ger dom ens bud liksom när dom ändå nekar sen.. tkr dom inte borde kommit upp på advisa..
 
G

Gästen

Gäst
Poäng: 0
Verkligen! Varför gör bankerna såhär egentligen? Någon som varit med om samma sak? Alltså varför ger dom ens bud liksom när dom ändå nekar sen.. tkr dom inte borde kommit upp på advisa..

ok om de nekar efter man skickat in typ lönespec och nekar pga det men när det görs efter man signerat skuldebrev verkar ju helt sjukt. Du kanske borde ringa imorgon igen eller be att få prata med någon som kan ge svar? Verkar väldigt märkligt, marginalen har väl ändå ganska bra rykte?
 

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
ok om de nekar efter man skickat in typ lönespec och nekar pga det men när det görs efter man signerat skuldebrev verkar ju helt sjukt. Du kanske borde ringa imorgon igen eller be att få prata med någon som kan ge svar? Verkar väldigt märkligt, marginalen har väl ändå ganska bra rykte?


Ja jag trodde också dom hade bra rykte! Nu är jag mest chockad!

när det gäller lönespecar osv då förstår jag också att dom kan neka som du säger, men jag hade inga kompletteringar alls.
 
G

Gästen

Gäst
Poäng: 0
Hade ju som sagt liknande med collector och ringde de idag, hon sa att det blivit en nekad utbetalning men att det nu skulle göras om och att jag skulle ha pengarna imorgon..man blir ju orolig, skulle samma sak hända mig är det jävligt kört..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp